Commercieel supportmedewerker

Commercieel supportmedewerker

Eigenlijk is dit een vacature voor een commerciële, communicatieve duizendpoot met affiniteit voor zorg en techniek. Iemand die het leuk vindt om het aanspreekpunt te zijn voor klanten en collega’s, die in kansen denkt en snel kan schakelen. Iemand die ervoor zorgt dat onze salesafdeling en buitendienst optimaal kunnen functioneren en zin heeft om bij te dragen aan de groei van ons bedrijf. Maar omdat dat een vrij lange functietitel is, zoeken wij met deze vacature naar een ‘Commercieel Supportmedewerk(st)er’. Wij is in dit geval IP Care, vanuit IJsselstein (ut) maken we met onze slimme oplossingen de zorg elke dag een beetje beter.

Waarom werken bij IP Care?
Er zijn een heleboel redenen om bij ons te komen werken. Allereerst kom je terecht in een team van 20 leuke collega’s. Samen werken we aan oplossingen die de kwaliteit en betrouwbaarheid van de zorg verbeteren. Je werkt mee aan het waarmaken van onze ambitie: het creëren van een betrouwbaar, flexibel en deskundig single point of contact waar zorginstellingen en andere partners terecht kunnen voor alles met betrekking tot zorgintegratiesystemen en communicatietechniek. Jij en je collega’s zorgen ervoor dat zorgmedewerkers zich kunnen focussen op waar het voor hen écht om draait: de beste zorg leveren aan hun cliënten.

Wat mag jij van ons verwachten?
Een afwisselende functie in een informele werkomgeving. Je komt terecht in een hecht team. De lijntjes zijn kort en je hebt altijd back-up. De ontwikkelingen in de technologie volgen we op de voet, en jij ontwikkelt daar uiteraard in mee. Daarnaast bieden we een uitstekend salaris, een laptop en telefoon van de zaak.

Wat verwachten we van jou?
Accuraatheid, betrokkenheid en teamspirit. Dat zijn eigenschappen die we graag bij jou zien. Jij bent gestructureerd, proactief en weet je te redden in een snel veranderende omgeving. Klanttevredenheid staat daarbij voorop. Je hebt goede communicatieve vaardigheden, werkt nauwkeurig en bent praktisch en resultaatgericht.

Wat zijn werkzaamheden die jij, onder andere, gaat uitvoeren?

  • Contact onderhouden met leveranciers, klanten en je collega’s over de status van projecten.
  • Het verwerken van mutaties in en beheer van de debiteuren- /crediteurenadministratie.
  • Het uitwerken van advies, calculaties en offertes.
  • Het opvolgen van aanvragen en offertes.
  • Ondersteuning van onze account- en salesmanagers.
  • Beantwoorden van e-mail, telefoon en informatieaanvragen via de website.
  • Samenwerken met onze marketeer om onze dienstverlening goed in beeld te brengen bij de buitenwereld.

 

Wat zijn onze wensen?
Hier geen eindeloze lijst wensen, want een match met jouw persoonlijkheid is het belangrijkste. Maar onze ideale kandidaat heeft ook:

  • Ervaring als administratief medewerk(st)er;
  • Zin om tenminste 32 uur per week bij ons aan de slag te gaan;
  • Kennis van Office365, in het bijzonder van Outlook en Excel;
  • Kennis van Syntess Atrium is een pré.

 

Enthousiast geworden?
Word je enthousiast van deze vacature? Neem dan contact met ons op. Stuur je CV en motivatie via e-mail aan Erik-Jan Zorgdrager op e.zorgdrager@ipcare.nl of bel +31 (0)85 076 58 00 en vraag naar Erik-Jan.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.