Heb jij kennis van (zorg)techniek en zin om klanten de beste service te bieden? Wil je bijdragen aan het verbeteren van de zorg? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij is in dit geval IP Care, de specialist het gebied van zorgintegratiesystemen, complexe telecommunicatie- en contactcenteroplossingen. Bij ons draait alles om het ondersteunen van zorgorganisaties waar medewerkers dag in, dag uit klaarstaan voor anderen. Wij leveren innovatieve producten en diensten die het werk in de langdurige zorg makkelijker, efficiënter en menselijker maken. En jij kunt daar als Supportdeskmedewerker een belangrijke rol in spelen.
Wat ga je doen?
Als Supportmedewerker ben jij hét aanspreekpunt voor klanten in de langdurige zorg. Jij zorgt ervoor dat hun vragen snel, zorgvuldig en met een glimlach worden opgelost. Dat kan telefonisch, via e-mail of ons ticketsysteem.
Jij zorgt dat onze opdrachtgevers zich gehoord en geholpen voelen. Op een werkdag:
Wie ben jij?
Je bent servicegericht, geduldig en denkt in oplossingen. Je begrijpt dat werken in de zorg hectisch kan zijn en dat een snel en duidelijk antwoord voor onze opdrachtgevers écht het verschil maakt.
Daarnaast heb je:
Wat bieden wij?
Enthousiast?
Herken jij jezelf in deze vacaturetekst en wil je onderdeel worden van een organisatie die écht bijdraagt aan de zorg van morgen?
Stuur dan je cv en korte motivatie naar Maarten Engelberts (m.engelberts@ipcare.nl) of plan hieronder een afspraak in voor een kop koffie.
We maken graag kennis met je. Samen maken we de zorg een stukje makkelijker.